Saturday 22 August 2009

Ramadhan

Ramadhan datang lagi. Alhamdulillah saya masih dapat menyambutnya tahun ini. Lebih teruja kerana saya dapat bersolat terawih on the first night of Ramadhan. An opportunity yang Allah dah lama ambik daripada saya. For the past few years asyik ABC jer. Begitu juga dengan solat aidil fitri. Mudah-mudahan tahun ini saya dpt bersolat di pagi raya.

Semalam baru terima gambar terbaru cucu saya. Yes..cucu.! Am I that old? Subhanallah.... dah lama rupanya saya hidup. Thank you Allah for giving the chance mencari pahala di bulan Ramadhan tahun ini. Mudah-mudahan kita semua diberi pahala berlipat kali ganda sesuai dengan usaha kita.
Cucu sedara saya. Anak kepada anak kakak saya.
Anak-anak saya masih single....and available(?)

1 comment:

Iman Abdul Rahim said...

ermm, not available lahh, HAHHA

60 Days In UK: Rumah Sewa 4

Jumaat, 15hb Mac 2024 Hari ini dah masuk hari ke-44 kami berada di bumi bertuah ini. Kalau ikut orang bersalin, masa ni dah habis tempoh ber...