Saturday 8 August 2009

Lega...

Alhamdulillah selesai sudah percubaan PMR. Saya yang tension mengalahkan murid-murid. Pagi tadi baru habis marking paper Mathematics. Keputusannya?.. Masih kurang memuaskan. Masih ramai murid yang buat silly mistakes, padahal semua tips saya dah bagi. Tak tau lah samada mereka lupa ke, panik ke, atau memang buat tak kisah. Panas hati juga bila ada kes budak tak mendengar kata nih. Lepas ni saya kena fikirkan macam mana nak improve kan markah mereka dalam PMR nanti. Harap mereka sedar diri bahawa menjawab periksa dengan cemerlang itu penting untuk masa depan mereka.

Ada juga kes yang enjoy sakan lepas habis periksa ni. Lepas tension gitu. Tak apalah bagi peluang, lepas ni nak kena study untuk PMR pulak.

Amboi.. sedapnya menjamu selera..licin. Lepas isi perut tuh jangan lupa isi minda pulak tau..
Apa-apa pun saya sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak murid saya di dunia dan akhirat. Mudah-mudahan mereka insaf bahawa harta kekayaan ayahanda dan bonda mereka sekarang tidak menjamin kebahagiaan mereka dimasa depan. Semua orang wajib menuntut ilmu untuk kebahagiaan diri sendiri.

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...