Wednesday 21 September 2022

Kenduri @ M3 Mall, Melati.

Saya suka pergi kenduri kawen. Setiap kali menerima jemputan kenduri kahwin rakan taulan dan sahabat handai saya akan usahakan untuk menghadirkan diri. Kalu tidak bersama hubby, dengan izinnya saya akan pergi bersama sahabat baik saya.

Kali ini saya menemani sahabat saya, (sebagai 'plus one' kata orang kampung saya) ke majlis yang diadakan di Dewan de Orchid, M3 Mall Taman Melati. Majlis bermula dari pukul 6:00 petang hingga 10:00 malam. Depa buat dua sesi, 6:00-8:00 malam dan 8:00-10:00 malam. Kami pilih sesi petama dan menjadi antara tetamu awal memeriahkan majlis. 

Dalam dewan.

Pelamin

Seperti biasa, usai makan haruslah bergambar. Oleh kerana pengantin belum tiba, kita berposing sendiri-sendiri sahaja.

Dengan mak pengantin.

Teman setia makan kenduri.

Oleh kerana tempatnya cantik... moh ler kita sambung berposing buat kenangan.


Alhamdulillah makcik cepat sedar diri. Sebelum azan Maghrib kami dah gerak balik rumah. Next time kita pergi kenduri lain pulak.

Sekian cerita pada 10hb September 2022.😊

No comments:

Open house selagi Syawal (Part 2)

“Mas, free tak harini? Jom teman Kak Zai pergi beraya.” Bila ada teman seperjuangan ajak beraya, haruslah kita terima dengan tangan terbuka....