Monday 21 November 2011

Tetiba teringat masa zaman ambik SPM dulu. Nervous macam nak mati. Bukannya tak study. Saya antara ulat buku masa zaman sekolah dulu. Tapi takut tak boleh jawab masa periksa. Mana tau tetiba otak jam. Tetiba Allah nak turunkan kafarah time2 pereksa. Adus, memang naiya. Sebab tu dianjurkan memohon maaf sesama manusia terutama dari ibu-bapa, guru2 dan kawan2. Yang lebih penting mohon kemaafan dari Allah SWT. Solat hajat, solat taubat dan solat sunat lain. Solat fardhu jangan pernah tinggal.

Masa Iman SPM dulu saya tak risau sangat sebab ada terjongol depan mata. Boleh monitor anytime dia study. Study2 juga tapi laptop dan handphone tak pernah tinggal. Bior je asalkan dia bahagia. Alhamdulillah dapat juga 9A.

Time Hidayah ni, saya terpaksa tenangkan hati dan doa bebanyak dari jauh. Mudah2an semuanya dimudahkan Allah. Hubby siap spent satu hari pergi visit buah hati dia tuh. Pergi seawal subuh, balik terus malam tu sebab esoknya ada kelas kat Damansara pulak. Tak puas hati kalau tak jengok anakanda dia time pereksa besar ni.


Pameran gigi cantek..
(Gambar sekadar hiasan. Tiada kaitan dengan isi)

Kenapa tah saya buat entry pasal budak SPM ni. Ni kes baru dapat unifi semalam la ni. Lepas gian tak dapat internet sebulan.

Apa2 pun saya sentiasa doakan yang terbaik untuk anak2 didik saya. Amin.

No comments:

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...