Sunday 14 March 2010

Budak Add Math..

"Umi bangga tak?' Eleh buat2 tanya pulak. Nasib baik lubang hidung ni tak sretcthable..
"Add Math A+ tu.... " Hah! nak belagak la tu.. Dia tak tahu betapa tensionnya saya terpaksa mengadap dia buat homework add math awal2 dulu. Bukan saja Add math.. Math, Physics, Chemistry, BM, BI, bla,bla,bla. Adus! Nasib baik saya tak pernah belajar Bio masa dulu, boleh excuse on that subject. Saya yang berkarat otak ni pulak terpaksa buat revision sebab nak bagi free tuition kat dia. Hah! Mengungkit ni. Kalau tak dapat A+ memang nak kena pelangkong. (Haha. Favourite word saya everytime mengadap anak2 buat homework).

Alhamdulillah. Puteri sulung saya tu dah set the standard high. Biar adik2 berusaha lebih kuat untuk pecah rekod. Tahniah darling! Tapi sian ek tak dapat laptop comel tu. Such a handsome price to pay. Don't worry, it'll be in yours when the sweet time come...

Terimakasih kepada guru2 al-Amin yang sabar mendidik puteri saya sejak darjah satu hingga PMR. Terima kasih juga pada guru2 SMK SP yang mengajar dari form 4 dan form 5. Special thanks to Cikgu Samad sebagai guru favourite Iman...

Apa-apa pun SPM is a just a ticket to success. So use is wisely..

No comments:

60 Days In UK: Rumah Sewa 4

Jumaat, 15hb Mac 2024 Hari ini dah masuk hari ke-44 kami berada di bumi bertuah ini. Kalau ikut orang bersalin, masa ni dah habis tempoh ber...