Friday 19 March 2010

Anak2 umi dah besar la.

Ewah ewah, Nina dah 8 tahun. Patut la dia dah tak suka kalau orang membabykan dia. Dah nak besar panjang rupanya anak bongsu umi ni. Rasa macam baru je baby ni lahir. Hari ni juga Nina dah jadi Cik Su lagi sekali sempena kelahiran cucu saudara (sebelah saya) yang kedua. Same birthdate (18 March).

Iman pun dah dapat kerja kat UIA jadi exam assistant sementara nak tunggu offer sambung belajar. Now that dah dapat result, dah tak tau nak pilih course apa pulak. Saya cuma mengikut saja, sentiasa merestui whatever her choice would be asalkan menepati syariat. So far, ayahanda dia la yang banyak membantu buat pilihan course yang sesuai. It's good ada ayah jadi lecturer. Saya ni tak tau apa-apa...

Anak bujang saya pulak ada kursus kepimpinan kat sekolah starting today until tomorrow. Hopefully ada la kebaikan untuk membuka minda dan rohaninya.

Esok pulak Hidayah dah nak balik maktab. Meaning... the school holiday would soon be over! Alamak.... saya belum berholiday lagi ni. Tapi asyik busy je for the past few days ni. Adakah school holiday hanya bermakna tidak perlu pi sekolah... Entah la.

Apa-apa pun next Monday I'll be back busying myself with schoolwork and housechores. Oooo! What am I complaining about? Ikhlas. Ikhlas...

No comments:

Sinki Dapur Tersumbat Lagi

Sejak balik dari bercuti ni banyak pulak kerja-kerja maintenance yang perlu dilakukan di rumah ini. Alhamdulillah, saya masih diberi kekuata...