Friday 18 December 2009

Selamat pengantin baru Angah.

Sejak cuti sekolah ni ramai benor orang buat kerja kahwin. Last Saturday we were in Penang for kenduri anak kakak saya. Patutnya nak pergi earlier sebab boleh makan angin sekali. Tapi hubby ada kelas dengan masters student on Sat morning. So lepas zohor baru la boleh bertolak. Nak stay longer pun tak boleh juga sebab Iman masih ada exam PSI (last paper for SPM) on Wednesday. So dapat stay satu malam je. Masa kenduri tu la dapat jumpa saudara mara yang dah bertahun tak jumpa. Yang tak pernah kenal sebelum ni pun ada. Maklumlah duduk jauh-jauh ni kalau tak ada hal memang tak bersua muka. Bagus juga ada kenduri-kendara macam ni, dapat juga menghubungkan silatulrahim.



Hmm.. dah besar panjang anak saudara saya yang sorang ni. Teringat lagi masa dia baby dulu. Kecik comel jer. Rasa macam tak percaya pulak sekarang dah jadi suami orang. Apa-apa pun Asu ucapkan selamat pengantin baru. Moga rumahtangga yang dibina ni akan dilimpahi rahmat bahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu.

No comments:

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...