Tuesday 17 November 2009

Nervous weh..

Hari ni last day nak pi sekolah. Ada meeting guru je. Esok tu yang lebih penting. Adus! nervousnya saya mengalahkan budak nak ambik SPM. Ni lah orang kata, anak nak pereksa, maknya yang nervous terlebih. Paper BM ngan Sejarah pulak tuh.. Mudah2 an genetik ayahnya mengalir laju kat dia. [Kembang hubby I... ]
Apa-apa pun mudah-mudahan dipermudahkan Allah segala urusan dan mendapat balasan yang terbaik di sisiNya. Doa saya mengiringi semua anak didik saya terutama anakanda putri saya. May Allah helps you achieve your target. Tak lupa juga kepada bebudak kelas Prinsip Akaun saya. All the best in your SPM, target A+ in your Prinsip Akaun paper. Saya sayang kamu...

No comments:

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...