Saturday 21 November 2009

Life is wonderful.

Ni baru ubah template baru. Kebetulan puteri saya tengah release tension (SPM) so bolehlah minta tolong dia design template baru. Sejak cuti ni asyik tak sempat je nak berblog sebab kena queue guna computer. Anakanda saya berebut-rebut masuk queue so terpaksalah saya ambik masa yang hujung-hujung jer.
Pagi tadi baru gi ambik report card anak saya yang darjah 1 dan 4. Alhamdulillah keputusan mereka memberansangkan. Insyallah akan terima anugerah sempena hari penyampaian hadiah sekolah esok. Yang saya agak suspen ni nak tunggu keputusan PMR and SPM puteri2 saya yang berdua tu pulak. Yang bujang lagi sorang tuh form 1, dapat result dalam 2 minggu lagi. Suspen jugak tu sebab sidia seorang ni hantu bola. Bab-bab belajar ni asyik tolak tepi jer..Huhu life is so colourful....
Apa-apa pun saya sentiasa doakan yang terbaik untuk mereka...

No comments:

Sinki Dapur Tersumbat Lagi

Sejak balik dari bercuti ni banyak pulak kerja-kerja maintenance yang perlu dilakukan di rumah ini. Alhamdulillah, saya masih diberi kekuata...