Tuesday 21 July 2009

Juara di hati saya.


Hari Sabtu yang lepas saya ke Sunway Pyramid. Bukan shopping tau. Tapi membawa 6 orang murid lower form menyertai kuiz Mighty Minds anjuran RHB-The Star. First time masuk program macam tu. Nervousnya mereka Allah saja yang tahu. Untuk qualifying round mereka kena jawap 20 soalan. Soalannya agak mencabar juga, merangkumi subject Science, Mathematics and General Knowledge. Anak-anak al Amin memang juara dengan subjects academic. But when comes to general knowledge...memang kena banyak pendedahan lagi. Walaupun tak qualify untuk hands on challenge saya tetap bangga dengan mereka.....
Credits to my hubby for pushing me to make that happen. Terimakasih juga sebab sudi jadi driver, plus teman saya sepanjang di Sunway Pyramid despite baru balik umrah, plus nak kena terbang ke S'pore pula keesokannya. Terharu lah pulak....
Apa-apa pun it was a good experience for me too. Menang ke kalah ke mereka adalah juara di hati saya.

No comments:

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...