Thursday 16 July 2009

Bila ayah mereka pergi umrah



"Ummi apa plan kita? ..." Immediate respond dari puteri sulung saya.

Anak kedua dan ketiga biasanya tak kata apa-apa. Yang keempat akan senyum-senyum pada sibongsu..
"Yahoo... boleh tidur ngan ummi." Puteri bongsu saya tak akan lepas peluang tidur ngan saya bila ayah mereka keluar daerah. Biasanya yang the last two lah yang sibuk nak tido ngan saya. Nak jadi baby semula.
Saya..? seperti biasa, akan sentiasa resah sehingga hubby selamat pulang ke rumah.

Alhamdulillah hubby selamat pulang dari menunaikan umrah pada minggu lepas. Ramai yang bertanya kenapa saya tak ikut sama. Sedih tau!.. Hajat hati memang nak pegi tapi belum diizinkan Allah lagi.

Apa-apa pun saya bangga kerana dapat memberi ruang untuk hubby pergi beribadah. Alhamdulillah saya dapat settled kan hal-hal di rumah sepanjang hubby di Mekah. Ewah-ewah nak riak lah pulak. Mudah-mudahan semuanya diganjari pahala yang sewajarnya.....amin.






No comments:

60 Days In UK: Central Park Hotel & Iftar @Tukdin

Selasa, 26hb Mac 2024 Hari ini dah masuk hari ke-55 kami di bumi bertuah ini dan masuk minggu kedua kami di Southampton . Seperti minggu lep...