Thursday 19 March 2015

Apples of my eyes

Dulu....
Kalau orang bertanya siapa dihati saya dulu kini dan selamanya...
Jawapannya tentu lah ayah saya.
Kalau orang bertanya apa istimewanya dia..
Jawapannya......everything...in his own way.
Ayah saya...Susuk tubuh yang akan sentiasa hadir dalam doa saya.
Ayah saya...Susuk tubuh yang telah banyak mengajar saya erti pengorbanan.

Kini..
Kalau orang bertanya siapa dihati saya dulu kini dan selamanya..
Jawapannya tentu lah ayah saya..dan mereka.
Kalau orang bertanya apa istimewanya mereka.,.
Jawapannya....everything...in their own way.
Mereka...susuk tubuh yang sentiasa hadir dalam doa saya...
Mereka...susuk tubuh yang mengajar saya erti kehidupan.

Hubby..banyak mengajar saya erti kemuliaan dan kelembutan seorang isteri. 
(Tapi rasanya sampai sekarang pun saya masih tak lembut-lembut. Kasar je memanjang. Mulia.?..hmm...)
Amin banyak mengajar saya erti kesabaran...
(Dah tua bangka pun macam baby lagi...:))
Ein...mengajar saya erti ketabahan.
( Time baby dah kena operate..tak sangka boleh besar gajah camni)
The Girls.. mengajar saya erti kasih sayang...
(Sentiasa bersama, hang around, gossiping..banyak je benda nak cerita bila bersama)
Apples of my eyes...
Semoga mereka menjadi ejen pemangkin untuk saya ke syurga kelak..

PS: Kenapa tah tetiba pedih mata...



No comments:

Sinki Dapur Tersumbat Lagi

Sejak balik dari bercuti ni banyak pulak kerja-kerja maintenance yang perlu dilakukan di rumah ini. Alhamdulillah, saya masih diberi kekuata...