Thursday 10 October 2024

Sarapan @ TGSK, Bukit Antarabangsa.

Setelah beberapa lama berkira-kira untuk bersarapan di kedai viral berdekatan rumah akhirnya tercapai hajat bila anakanda putri bongsu pulang bercuti baru-baru ini.

"Jom Nina teman Ummi makan. Lepas tu leh jenjalan..."

Depa bukak untuk sarapan dari pukul 7 pagi hingga 12 tengahari. Macam-macam juadah ada. Kena pi tengok baru tahu. 

Untuk first time ni saya ambik menu nasi dagang Ganu lauk ikan aye. Boleh la... kena dengan tekak.

Muka puas hati seorang makcik.

Kali kedua saya bawa anakanda no-3 dengan menantu dan cucu sekali. Kali ini kita cuba laksam pulak. Alhamdulillah, kena dengan tekak saya. Sedap.


Cucu nan seketoi.

"Bila nak ajak ayah pulak?"

Dan hari ini kita ajak hubby singgah sarapan sebelum meneruskan aktiviti mengopi sambil buat kerja di Datum Jelatek. Kali ini kita cuba laksa Johor pulak. Juga sedap.

Laksa Johor.


TGSK Kuala Lumpur, ala-ala kedai makan di pinggir hutan.

Alhamdulillah setakat ini semua menu yang ada sesuai dengan tekak saya. Lain kali kita cuba yang lain pulak. 

Sekian.😊

No comments:

Masalah paip bocor lagi

Sebelum terbang ke UK pada awal tahun baru-baru ini saya setelkan semua bayaran bil (terkini) Unify, Astro, letrik dan air serta yang lain-l...