Tuesday 9 September 2014

The last UPSR in the family...

"Umi....semua dah siap kecuali study sikit-sikit lagi.."

Hari ini puteri bongsu saya akan menduduki peperiksaan UPSR. Anak yang sangat baik dan sentiasa prihatin terhadap saya. ..yang saban malam akan bersalam serta mencium dahi dan kiri kanan pipi saya sebelum tidur. Sangat rajin dan bertanggung jawab. Mulai melihat banyak perkara dari kacamata saya....

Hari ini puteri bongsu saya akan menduduki UPSR. Melakar sejarah untuk masa depannya. Saya memberi kebebasan sepenuhnya untuk dia memilih corak dan warna. Hanya memastikan kain kanvas itu masih putih tanpa cela dari contengan lain.

Hari ini puteri bongsu saya akan menduduki UPSR. Perasaan saya? Walau sudah 4 kali melalui situasi begini namun perasaan saya masih sama. Yakin dengan usaha mereka. Sangat yakin dengan pertolongan Allah yang akan sentiasa memberikan yang terbaik untuk hambanya. Selainnya terserah pada Allah
Selamat menduduki UPSR darlings..... Moga Allah mempermudahkan kefahaman dan dapat menjawab soalan dengan tenang...Amin amin amin.

P.S A Daughter may outgrow your lap, but she will never outgrow your heart.

No comments:

Ganti hose paip air (bidet spray)

Hari ini kita sambung kerja-kerja di bilik air pulak. Kebetulan hubby ajak keluar lunch di Melawati Mall, ayuhlah kita singgah beli barang d...