Thursday 15 March 2012

Hari ni siapkan baju kurung Pahang anak dara saya. Special request dia nak pakai masa ambik result SPM nanti. Pertama kali buat baju kurung Pahang ni. Rupa2nya sangat senang berbanding baju kurung Johor. Biasanya sebelum ni saya buat baju kurung Johor je dan kadang2 baju kurung Kedah untuk mak mertua saya. Nampaknya lepas ni saya tukar fesyen la pulak.

Sebenarnya kain2 tu dah lama terperap tak sempat nak potong. Dah kebetulan cuti sekolah ni kena disiplinkan diri ikut perancangan yang telah dibuat. Alhamdulillah setakat ni semua perancangan masih berjalan lancar.

Baju tu saya potong ikut saiz baju yang saya beli kat satu kedai. Terimakasih pada whoever yang design baju tuh. Mudah2an rezeki dia melimpah ruah lagi.

Dua pasang kurung Pahang untuk puteri kesayangan. Haha..Iman sila jeles.

*Tengah nervous nak tengok keputusan SPM hari Rabu minggu depan.

No comments:

60 Days In UK: Rumah Sewa 4

Jumaat, 15hb Mac 2024 Hari ini dah masuk hari ke-44 kami berada di bumi bertuah ini. Kalau ikut orang bersalin, masa ni dah habis tempoh ber...