Thursday 19 January 2023

Kalendar 2023

Dah nak habis bulan Januari tetiba rasa nak bercerita pasal kalender pulak. Tahun ini saya dapat 2 kalendar free. Satu kalendar meja daripada PPZ, ehsan daripada hubby. Dia pun dapat free jugak, cenderahati sebagai pembayar zakat gamaknya. 

Satu lagi saya dapat dari AA Farmasi sebab dah jadi pelanggan tetap depa. Setiap bulan kami belanja lebih  kurang RM500 untuk ubat-ubatan keluarga. Itupun depa tanya dulu samada saya nak ke tidak kalendar free itu. Maybe sekarang sebab kurang bajet kot, sebab itulah depa tanya dulu. Haruslah saya terima dengan hati terbuka. 

Muka depan kalendar PPZ.



Entah kenapa, saya lebih suka kalendar ‘kuda’. Dari kecik ayah saya memang sentiasa gantung kalendar kuda ni di dinding rumah. Setiap hujung tahun ayah saya akan dapat kalendar free bila beli barang kat kedai. Hingga sekarang walau ada kalendar meja, saya tetap akan  cari kalendar kuda untuk gantung kat dinding rumah. 

Sekian.😊

No comments:

Open house selagi Syawal (Part 2)

“Mas, free tak harini? Jom teman Kak Zai pergi beraya.” Bila ada teman seperjuangan ajak beraya, haruslah kita terima dengan tangan terbuka....