Thursday 22 December 2022

Happy 55th birthday to my other half.

Saya bukanlah a celebrating person. Jarang sangat saya menyambut apa-apa detik buat kenangan. Kalau ada pun secara kebetulan sahaja. Tapi kali ni dah alang-alang tinggal berdua, kita buatlah sesuatu untuk hiburkan hati sendiri. Maka pada suatu pagi yang indah saya keluar beli kek kengkonon nak buat surprise. Agak pelik jugak selepas lebih separuh abad baru dapat merasa makan kek berdua-duaan.😁




“Semua orang balik weekend ni... kita keluar dinner." Seperti biasa, walau jarang-jarang sangat kami dapat berkumpul tapi bila ada moment yang ingin dicipta, semua orang akan berusaha luangkan masa. Alhamdulillah di suatu malam yang hening kami menikmati rezeki di Ole-ole Bali, KL East.


Full house.🥰


New addition... baby Naayl 5 bulan. 


Yang tinggal akhirnya...

“Bila Amin dah nikah nanti, kena terimalah hakikat akhirnya kita tinggal dua orang je..." Begitulah, walau jarang benar orang sebelah saya tu buat apa-apa komen tentang rasa, saya yakin hubby merasai apa yang saya rasa dalam diam. Semoga dapat tua bersama dalam bahagia.

Sekian cerita pada 7hb Disember 2022.

No comments:

Jalan-jalan IKEA Cheras

Sejak balik dari UK rasa seronok pulak kalau boleh selalu berjalan (brisk walk). Oleh kerana cuaca agak panas kita cari tempat indoor pulak....